søndag 12. desember 2010

Halveis i desember


Da var vi halvveis i desember, og julen nærmer seg. Desember er den mest hektiske måneden i året for oss. Dagene fylles med baking, kalender, lys, julehandel, julekonserter med barna, julebord i ulike former osv.
Jeg for min del liker å være så travel. Det er glede i alle disse aktivitetene, det er gleder som er like gode år etter år.


Tidligere i uken var jeg på skolekonsert med eldstemann. Han er ei ømfintlig sjel. Han liker ikke masse fokus på seg selv, i motsetning til sin lillebror som elsker å stå i fokus.
Så når han da kom inn i rommet der konserten var, sammen med klassen sin, og han sang for full hals ble øynene til ho mor blanke! Jeg var så utrolig stolt av han å hadde mest lyst å gå frem å bare klemme han.

I går var jeg på en liten handletur med min mor. Jeg fant jo så klart ikke det jeg egentlig lette etter, men nok en gang kom jeg hjem med en boks av favoritt te merket mitt! for deg som ikke har smakt disse.... du vet ikke hva du har gått glipp av. Løp å kjøp! Jeg hadde lurt med min mor innom Berthas oldebarn som er en halt fantastisk butikk. De damene som jobber der er så sjønne. Jeg kom ut med den øverste boksen te og min mor kom ut med en boks make til den nederste på bilde. Er du innom Berthas oldebarn må du prøve en av disse. Er du i tvil om hvilken type du vil ha, så spør damene som jobber der. En av de er veldig glad i te og har alltid noen å anbefale.

Til sist, nå har endelig plakaten fra sheneligans ankommet mitt ringe hjem! Jeg gleder meg til å få ramme på og opp på kjøkkenet mitt.

Ha en fin 3.søndag i advent!

Klem
Kardemomme mamma

1 kommentar:

  1. Herlig med de små som opptrer. Blir fort blank i øynene da. ;)
    Tusen takk for gode ord, det varmer. Synes det er veldig kjekt du vil følge bloggen min.

    SvarSlett