tirsdag 11. januar 2011

Strikke! Strikke! Strikke!

Nå er det bare 1døgn igjen til jeg er of to Paris....
Men dagens blogg skal ikke handle om Paris;)
Dagens blogg skal handle om strikking. Jeg har da endelig fått min etterlengtede sofa. Etter en uke på pinnestoler foran TVen var det helt fantastisk å kunne "slenge seg nedpå litt". Bilder av sofaen kommer senere. for mørkt til å ta bilder så sent på ettermiddagen....
Men det var jo strikking dette innlegget skulle handle om.
Som sagt; Strikking.

Som dere ser er jeg endelig ferdig med teppet jeg har holdt på med i 3år!!!
Ja det er helt sant! 3 år! Men jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Så passet det veldig godt til den nye sofaen å.
Egentlig er det oppskrift på babyteppe fra Nøstebarn, jeg har bare forstørret det til omentrent dobbel garnmengde.
Nå har jeg gått i gang med et nytt prosjekt. Satser på å ikke bruke like lang tid på dette...
Jeg jobber med en fantastisk sprudlende og kul dame, å i dag kom hun hoppende
inn med en ny hals hun hadde strikket selv.
Dette skulle hvisnokk være kjempe enkelt så selv jeg kunne klare dette:)

Ettersom kontoen ble fylt opp igjen i dag løp jeg (med guttene på slep) for å kjøpe nye strikkepinner.
Vel hjemme var det bare å dure på, og vips var jeg i gang!
Blir spennende å se hvordan dette ender.

Så er det bare morgendagen igjen på jobb, så er jeg på vei til Paris.
For de som føler for å høre om Paris; føl med over helgen.

Hvis noen har lyst å legge igjen en liten hilsen i kommentarfeltet under, blir jeg superglad:-)

Sees snart!

Kardemomme mamma


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar