fredag 20. mai 2011

Byen e Bergen og......

Her har det vært full bloggstopp for tiden....ikke fordi viljen og lysten ikke har vært tilstede, men kveldene har bært preg av mye besøk. Mye besøk av Ole lukkeøye. Ikke bare er han på besøk, men han kommer i tillegg ganske tidlig. Gjerne når jeg akkurat har inntatt sofaen!
Men nå er jeg tilbake.
I disse regnfulle dagene er det deilig og se tilbake på de varme og fine dagen vi hadde i slutten av april-begynnelsen av mai. Mamma og jeg nøt finvære i den fineste byen.






I et smug på bryggen fant vi den søteste Kafè en( som jeg dessverre glemte å notere meg navnet på). Kafèen var en retrokafè med hjemmelaget langpanne-eplekake med krem og 60-70-tallsmøbler! Kan anbefales på det sterkeste!


Takk for finfin dag i byn, mamma!


Klem fra

1 kommentar:

  1. jeg♥bergen. og den cafeen så fantastisk koselig ut! den ligger på bryggen? den må jeg besøke en gang! fin søndagskveld i solen!

    SvarSlett