søndag 27. februar 2011

Gult er kult!

Vet ikke om det er fordi det nærmer seg vår eller hva, men jeg er hekta på gult!
Her i huset har vi holdt på med mange små prosjekter i helgen!
Hjorten vår har blandt annet fått seg ei ramme.
Har lenge sett etter en passende ramme til hjorten.
Fant denne læretsrammen på panduro i går.
Litt gulmaling så ble det perfekt:)
Som om det ikke var nok med ei gul ramme...
Måtte stæsje opp det hvite kjedelige brettet også.
Dette sjønne papiret er fra Blafre.
Tilslutt har jeg og Tobias prøvd oss på ting vi ikke kan.
Tobias skal snart begynne med strikking på skolen og læreren hans hadde et ønske om at flest mulig kunne begynne å lære dette hjemme i vinterferien, så det har han begynt med!
Han er veldig flink når han husker å passe på hvor tråden er;) 
Sjønningen min!
Jeg derimot har bestemt meg for å lære å hekle....
Fortsettelse følger......
God vinterferie til dere som har det, og fin arbeidsuke til oss som har det!
Klem
Kardemomme mamma

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar