torsdag 10. mars 2011

Er det snart vår???



Nå er jeg såååå lei av å tro at det snart er vår, for å så våkne opp til fult snø-kaos!!!
Da dette var et faktum i dag igjen, kjente jeg at noe måtte gjøres!
Rett til blomsterbutikken det bar!
Så kjøpte jeg meg en liten krukke vår og gikk hjem!

 Selv om jeg prøver så hard å lage vår, er det fortsatt kaldt i hust og drittvær ute.
Heldigvis har jeg gode venninner som farter rundt om kring i landet å kjøper ubåter til meg!
Flaks for meg! Så i kveld tester jeg denne.
Ùberkul!(er dette et ekte ord?)

 I morgen er det fredag. Jeg skal på teambuilding med noen fra jobb.
gleder meg.
Vi skal ha tapas og alle skal ta med seg noe, derfor må jeg lette etter noe digg!
Dette er den perfekte boken for fredagskvelder.
Anbefales!
"If it`s green, you`re in trouble.
If it`s fried, order double."
Homer Simson

Hvis du vil prøve deg heter boken Digg- feit i en fei
og er skrevet av Jørgen Grann.

God fredag til alle!
klem

Kardemomme mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar