mandag 24. januar 2011

På tynn is....

Da var helgen nok en gang over....
Jeg hadde satt av helgen til å tapetsere den bitte lille gangen mellom soverommene.
Jeg har jo aldri hengt opp noe tapet, men er det ikke det vi har google til?
 Kasper og meg var opptimister. Vi skrev ut handlelisten på koster, lim 
og alt man treng for å henge opp tapet.
Det som skjedde når vi kom hjem var at jeg leste "bruksanvisningen" som sa at man måtte sparkle.....bååååååring!!!!
Jeg sparklet litt.... men det var jo ikke noe spennende!!!
 Så i stedenfor å henge opp tapet tok vi oss en tur på litt tykkere is.
Tobias fikk nye skøyte til jul, jeg testet mamma sine ny-for 4-5år-siden-aldri-brukt-før-skøyte og kasper måtte låne skøyte.
Kasper hadde sin først tur på isen og var ekte bambi på is.
Han fant ut at hvis han krysset bena klarte han helt fint å stå alene.
Han var utrolig sjønn der han sto midt ut  på isen med bena i kryss:)
Etter 1,5time var vi helt gåen i bena og jeg var helt utslitt i armene av å holde Bambi på isen.
Men vi koste oss max!
Nå er det Giveaway hos 2 i spann sin blogg; Trendbloggen
Ta gjerne turen innom bloggen for vinnermuligheter.
Eller besøk nettbutikken her

Ha en fin arbeidsuke!
Klem 

Kardemomme mamma



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar