mandag 3. januar 2011

Paris, nous voilà!!!


Da er julen over og det er endelig lov å begynne nedtellingen til jentetur til Paris!!!!
10 dager igjen....


Da skal vi snuse rundt, finne gode oster, viner og kanskje noen kule loppiser!


Noe severdigheter blir det vel også.
Jeg ligger i hardtrening på fransken min....
Jeg kan:
  • Je t'aime
  • Merci
  • Bonjour
  • Boutique
Vet ikke hvor langt jeg kommer med disse ordene, spesielt ikke det første.
Je t'aime lærte jeg av Helene og gutta som gikk på tv når jeg var 13år!

Tips om hva man MÅ gjøre i paris når man bare har 4 dager på seg, tas i mot med takk!


Så da ønsker jeg alle en fin fin kveld og ei god arbeidsuke,
med eller uten sofa
(selv er jeg uten sofa fram til den nye kommer i neste uke...).


Hilsen
Kardemomme mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar