torsdag 7. april 2011

"Vindusshopping" på nett...

 I kveld har jeg vindusshoppet på nett.
Det er så mange ting jeg har så lyst på.


Denne hadde gjort seg på verandaen i vårsolen, med en kopp te!

 
Gul er jo favorittfargen for tiden, så en Iittala Mariskål hadde lett passet inn i samlingen.
Kniven ved sidenav har vi alt i blå, men den gule var jo nesten et hakk finere- gode kniver er det også.
Tobias og kasper krangler alltid om hvem som skal skjere med den blå kniven!
 
Disse er fra Rice! 
Jeg er stor fan av Rice produkter!
Hvem vile ikke spist kake som ble servert fra en spade mer skriften
"Let them eat cake"?.

Selv om det var mye jeg hadde lyst på, ble det kun dette gulvteppe til verandaen!
(klikk på bilde, så kommer du til butikken bak disse vinduene)

Ha en fin fredag.
Håper å kunne vise prosjektet mitt til dere i helgen:)
klem 

Kardemomme mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar